بیمه بیدار | وارد شوید | ثبت نام کنید

7 روز گارانتی تعویض بیمه بیدار

دسته‌بندی: نصب بیمه بیدار
تاریخ: ۲ خرداد ۱۴۰۰
بازدید: 412

فروشگاه اینترنتی بیمه بیدار متعهد است کلیه کالاهایی که در این فروشگاه عرضه شده را به جهت اطمینان خاطر مصرف کنندگان محترم از صحت و سلامت کالای عرضه شده به مدت 7 روز گارانتی تعویض نماید.

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر ظرف 7 روز به واحد خدمات پس از فروش بیمه بیدار اطلاع داده شود و قبل از اتمام مهلت گارانتی بسته بندی و برای فروشگاه ارسال شود.
هزینه ارسال کالای معیوب برای بررسی توسط واحد پشتیبانی فروشگاه به عهده مصرف کننده بوده و در صورت تایید نقص توسط کارشناسان فنی این مبلغ طبق تعرفه پستی و با ارائه رسید پستی (فقط پست پیشتاز) به مصرف کننده مسترد خواهد شد.
در صورت موجود نبودن کالای جدید جهت تعویض با کالای معیوب، پس از هماهنگی قبلی با خریدار نسبت به استرداد هزینه ی کالا اقدام خواهد شد. مبلغ کالا مطابق با مبلغ درج شده در فاکتور و بدون در نظر گرفتن نوسانات قیمت حداکثر ظرف مدت 48 ساعت کاری به حساب مصرف کننده واریز خواهد شد.

مغایرت کالای ارسالی با اطلاعات درج شده در سایت

در صورت وجود مغایرت در کالای دریافتی با مشخصات و تصاویر درج شده در وب سایت فروشگاه، مصرف کننده موظف است طی مهلت 24 ساعت اعلام مغایرت نماید ونسبت به مرجوع ساختن کالا اقدام نماید.
7 روز مهلت انصراف
اگر خریدار پیش از ارسال کالا از خرید خود منصرف شود برای جلوگیری از صرف هزینه های اضافه و اتلاف وقت ناشی از ارسال و بازگشت دوباره محصول باید هر چه سریع‏تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات سایت بیمه بیدار اطلاع دهد.
در صورتی که خریدار پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش سایت بیمه بیدار اطلاع دهد. در این شرایط در صورتی امکان انصراف برای مصرف کننده وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. بدیهی است هزینه ی باز پس فرستادن کالا برعهده مصرف کننده می باشد.
مبلغ سفارش انصرافی پس از دریافت کالا (درصورتی که کالا ارسال شده باشد) حداکثر ظرف مدت 48 ساعت کاری به حساب مصرف کننده واریز خواهد شد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

شرایط و شرح گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولات دارای گارانتی در کارت گارانتی محصول درج شده، چنانچه کالای خریداری شده پس از مهلت تست به هر نحو دچار نقص فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.

نحوه ارسال کالای مرجوعی

برای ارسال کلیه کالاهای دارای ایراد فنی، مغایرت و انصرافی لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و به همراه کلیه لوازم جانبی و فاکتور(اصل یا کپی) به صورت کامل ارسال شود. در ضمن خریدار موظف است پشت برگه ی فاکتور توضیحات خود را در مورد کالای مرجوعی (در مورد نقص یا مغایرت توضیحات کامل ودر صورت انصراف از خرید فقط ذکر کلمه انصراف) درج کند.
از درج هرگونه توضیحات بر روی جعبه اصلی کالا جدا پرهیز نمایید.
لازم است قبل از مرجوع ساختن کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگی شود و پس از ارسال کالا کد رهگیری در اختیار این واحد قرار گیرد.
توجه کنید در صورتی که مشخص شود خریدار از کالایی که مرجوع ساخته استفاده کرده (به جز کالای دارای نقص فنی و یا مغایرت غیر ظاهری) و یا لوازم جانبی کالا در شرایط اولیه خود نباشد (کلیه لوازم فابریک داخل جعبه کالا) فروشگاه قادر به استرداد وجه مصرف کننده نبوده و کالا با دریافت هزینه ارسال، مجدد برای خریدار ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

بیمه بیدار، مرکز خرید انواع کتاب آموزش فروش بیمه. فروشگاه اینترنتی کتاب بیمه بیدار مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب بیمه در ایران است
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم بیمه بیدار می باشد.
Copyright © 2018-2022 BimeBidar.ir